Vilken skit dag!

Som sagt de är inte länge man får vara nöjd o glad över nå, går dagen gick ju så underbart bra och sen kom onsdag och allt resade samman igen... suck. Jag har ju nu gjort min adressändring och avslutat min f-skatt i och med det ändrades ju min ar info från egenföretagare till arbetslös och därför ringde jag till försäkringskassan för att kolla om det skulle fyllas i någon av deras 1000 formulär, men då visade de sig att dom glömt att skicka ut pappren om förlängning av föreldrapenning! så nu fick jag inte ett öre för januari, snacka m att ja e pank nu=((( hur som helst så om jag inte hinner få hem pappret om föreldrapennigen och skicka tillbak de före första feb så får jag inte ett öre fören 25mars!? hur fn ska jag klara de då???
Ja så luspank till i mars,utan jobb och dessutom måste jag in på arbetsförmedlingen innan 1/2 annars tappar jag mina sjukdagar!? suck... mste försöka hinna det på fredag för de är ju ingen ide att jag ens försöker ta med Sebbe och sitta där hela dagen med honom=((( börjar bli lite tungt nu faktiskt.
Så att summera hur det går för mig just nu:
*ingen nyckel idag heller.
*ingen föreldrapenning fören 25mars.
*Måste till arbetsförmedlingen innan 1/2
*hinna flytta och få i ordning hela mitt liv på 3 dagar?!
Ja kollade mitt saldo just 1350:- ca och då ska jag betala hyra, mat och tanka. Ojoj hur ska detta gå ihop=)
Nä men som sagt,det blir en utmanning och hittills så har jag ju löst allt själv så de e klart ja fixar detta oxå, men det knns konstigt att inte ha nån att falla tillbak på, antar att detta är nackdele med att vara ensamstående...
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0