Fredag

Inte för att skryta men mitt liv är verkligen perfekt! sitter på balkongen med min llla rosa dator och skriver, mendans jag väntar på att D ska komma hem med pizza som jag varit sugen p sen i går kväll.
Som sakt s är det fredag men inga speciella planer här inte utan vi har tvättstugen ikväll och iorgon sla vi nog en sväng om på Boden alive med lite tur.
sebbe varledig från dagis igår så vi spederade dagen ute på alder med mackor och lite annt gott, vilken toppen dag de var.
Nu borde jag hoppa i badet innan maten kommer så jag sen är klar för att åka ut och hitta på nå bus innan Sebbe ska hem från dagis igen.
Hoppas ni har en lika bra dag so jag.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0