Midsommarafton!

Ja då var det snart dags att packa in oss i V50:in och bege oss ut till by för att fira midsommar med en hel hög underbara människor. ska bli s roligt.
nu gäller det bara att packa in allt nödvändigt i blen eftersom vi stannar där över natten så det blir en hel del grejor att ta med oss.
Nu ska vi fortsätta göra oss klar för att åka, jag har en del ogjort fortfarande kan man väl säga=)
sebbe ska också på med finkläderna lika så daniel. Och givetvis så ska jag oxå klä om från finlands kostymen.
xoxo

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Jag ser ju mitt läge här! Jag sparar bilderna endast och då menar jag ENDAST om jag aldrig mer kommer behöva höra andra saker än uppmuntran då jag plockar fram kameran! ^^

2011-06-26 @ 15:32:28
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0