Fredag

Då var det fredag igen och veckorna går så otroligt snabbt när man har roligt=) går dagen bjöd på både de ena och det andra. Men om man ska hålla på att ta åt sig vad små obefintliga människor tycker å säger så blir man bara bitter och lika tragisk som dom så nej tack!
Idag blir det vätten stugen efter e ganska omständig natt med min lilla förkylda kille så beövdes det verkligen tvättas ren i sängarna, senare idag så blir det nog en lång prommis i det fina vädret med flickorna. sebe är ju fortfarande förkyld så jag hoppas han kan få en mys stund inbäddad i vagnen idag.
i helgen ska Sebbe vara hos sin pappa, svider så i hrätat att måsta lämna iväg honom även om jag vet att han snart kommer hem igen. Vill inget annat än att min prins ska må bra och få chansen att hitta nån trygghet i vardagen. Skulle ge mitt liv för min son vilken sekund som helst! nä fy va jobbigt att tänka på att det bara är någon timme tills han åker....
Nu blir det koj bygge under köksbordet och en lite flaska blåbärsoppa=)
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0