fredag

Idag är det ästa dagen på veckan, oavsett om jag inte jobbar eller har något annat för mg så är det något speciellt med fredagar, vi har avklarat morgon prommisen och jag har öppnat balkongdörren så vi sitter och hör hur de droppar och smälte där ute. Så sknt att det snart är sommar, jag längtar så mycke efter att få ligga på stranden och mysa  solen.
Ikväll blir det middag och ett glas rött till det, ska bli jätte gott, tror jag ska hppa lunchen idag så jag kan äta jätte mycke ikväll;)
Har fortfarande inte bestämmt mig ang morgon dagen... jag har fått flera förslag men jag an inte bestämma mig, urs så jobbigt liv jag ha=P
förslag nr1: Pitehavsbad
Hotellexteriör vinterPå pitehavsbad var det en nöjesweekend med middag och show under kvällen, i morogn är det rock a roll tema tydligen...

Förslag nr2 är storforsen, där ingick det 2 rättes middag och vin och annat gott på rummet samt bada badtunna i lugn och ro, en mys-pys helg alltså!
Bröllopssvit - Interiörbild 2
om tå andra förslagen var liknaden men här i boden eller lule. hm gud så jobigt det är att va singel! hur ska jag kunna välja?! haha skojade bara, de är jätte roligt att bli ompysslad och bortskämd ibland. Nä nu ska jag kolla in våra bästa r på tven innan jag börjar med chocklad/whisky tryffel till ikväll.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0