inte den bästa dagen precis...

Åh jag som slog upp minablå och var så nöjdöver vetskapen att det var fredag! lyckan varade inte sålänge tyvärr, kom in i köket hittade en bajskorv på golvet men tänkte att detta ska inte få förstöra mitt humör så jag plockade upp den och gick vidare till vrdagsrummet, där väntar ännu en bajskorv på mig!? lite små sur plockar jag upp den ocx, med det luktar fortfarande så jag skurade snabbt golven oxå. sätter oss i soffan med frukosten och känner fortfarande hur det luktar! då inser jag att chili oxå skitit inne i transportburen hur mycket som helt plus att de torkat fast på henne oxå! så in i adrummet och ner i badkaret med allt ch sen åter går jag till soffan med en kopp kaffe, då kommer min myskille och vill komma upp i soffan så jag tar bakom rumpan på han och då känner jag hu jag smetar ut all bajs i blöja och byxan! så ännu ett varav i badkaret=P en toppen start på dagen alltså! sen kom posten och ett otrevligt bev från skatteverket me det ä ialla fallredan fixat som tur är, så snlla inga fler mot gångar nu på ett tag. skulle vilja känna lugnet en liten stund innan det är dags för kvllens middag.
Ska lägga mig i badet nu innan sebbe vaknar igen.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0