natti natti

jag kan inte somna idag! åh så less jag är på mig själv, att inte nå kan få rulla på utan massa hinder jämt!? har varit suger seg hela dagen eftersom sebbe e så grining med sina nya tänder och har knapptsvit nå i natt och nu kan jag ändå inte somna fast jag borde vara jätte trött ju... hm i morgon är det fredag och jag har noll koll på va jag ska hitta på denna helg? jo söndag ser då ut att spenderas i älskade och saknade ängesbyn med emma och mats på grillning i de fria så skönt! ska verkligen försöka ta med kameran för vi ska till ett av mina absoluta fvorit ställen! det är inte mycket som toppar det inte... eller nu när jag tänker efter så tror jag nog att det är min nr 1 av favoställen att spendera en härlig solig på. längatar redan jtte mycke.
Sebbe sover gott sen en tid tillbak men jag kan verkligennte somna ännu... suck jag kommer vara död i morgon. får se om jag kanske hittar på nå myspys med sebbe påå lördag, leos? eller en tur med pulkan om det är vackert väder? ja vi få se vad helgen har att erbjuda. de är annars att vara singel på helgerna, då alla ens vänne är upptagna med sina pojkvänner och jo yvrr så är alla mina tjejkomisar i förhållanden så jag blir länad helt ensam=P haha jag överlever nog, det är fortfarande super skönt att vara själv men visst ibland känns det lie tomt att inte ha nån att prata med, eler jag har ju sebbeoch tjejerna men dom svara ju lixom aldrig tillbak=)
nä nu ska jag ta min bk under armen och försöka soman så jag orkar upp i morgon, vi får nog lunchbesök i morgon med lite tur.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0