Onsdag

Ja nu är jag åter hemma efter enlunch på ming med pappa och sebbe, samma lika gällde även igår då jag och Sebe hade lunch sällskap av malin och Daniel trevligt med en lång lunch inna ga åkte oc jobbade under kvällen. Igår efter vår lunch kände vi att det var dags för en förnyning av oss själva så jag gjorde en Dermal Anchor och Malin gjorde hål i tragus, snyggt som attans men snacka om smärta!
Sebe han satt bara och lekten med en avpersonalen och skrattade ordentligt då Malin pep av smärtan=) de e min pojk de! en liten sadist;)
För en som inte riktigt försår va ja pratar om så ska jag visa med en bild.
tragus, nu fick malin en stav i ställer för en ring, då det tdligen är indr risk för att det ska hunna komma in smuts nu under läkningen, men fint är det.
Det här är en deral anchor, bilden ä tagen från googeloch är inte min. Jag har gjot min underhöger nyckelben. Skit snyggt, men vällllllldigt smärtsamt.
Så här går det till att göra en dermal anchor:
Ja precis som bilden visar så fästs en "platta" inder hunden och därefter skruvas smyket fast ovan på, jag valde en lite bling bling sten=)
Nä nu ska jag skynda ner i tvättstugen igen.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0