Tisdag

idag r det väl nån himla semeldag tror ja? urs och fy och blä så äckligt! en torrbulle med grädde? nä jag hoppas den här dagen fullkomligt.
Nu sitter jag i köket helt själv och det är tyt i hela lgh, hundarna sover och sebbe sover också fortfarande. ikvll är det åter jobb så jag ska spendra varje vaken stund idag med sebbe och jag hoppas så verkligen på att allt detta kommer lösa sig på något bra stt snart, jag kan faktiskt inte riktigt förstå hur vi ska kunna pussla ihop mitt obb och mickes jobb utan att de kommer gå ut över sebbe. och till vilket pris ska ja välja att jobba? ja vill inte att de ska straffa sebbe, men samtidigt måste jag ju oxå ha en inkomst som resten av världen... ja det är jobbigt de här. nå ja jag hoppas att även detta kommer bli bra i slut ändan. Nu ska jag sätta igång med frukosten till min lilla prins.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0