Torsdag

Torsdag och utbildningsdag. Idag blir de någon timmes utbildning inför mitt kmmande jobb, emd helt normala arbetstider, på dag tid, inga helger, och inga kvällar! ja är så lycklig! fy så skönt med ett normalt liv , jag tycker faktiskt att jag jobbat mina kvällarr, helgen och rödadagar klart vid det här laget för i lagårn var det endast såna tider och det går inte riktigt ihop med barn, jag ska inte vara en sån förelder som aldrig hinnr följa mitt barn på olika fritidsintressen ellerbada på sommrarna, se juluppträdande på skolan m.m för allt det hde jag missat med ett sånt skit jobb! så de känns så skönt att veta att jag slipper det.
Blev faktiskt erbjuden ännu ett jobb igår och dom ville att jag skulle komma in på tisdag och prata lite mer=) vem sa att det är svårt att få jobb? jag tror att om man själv hjälper till och gö lite så är det inte så svårt, men jag har då absolut inte haft någon hjälp av att vara inskriven på ams, det gjorde jag endast pga av tvång för att inte tappa mina sjukpenningsgrundande dagar. Att vara inskriven på ams och sen bara sitta och vnta på att det ska hända nå är bara för er lata människor som aldrig kommer komma någonstans i livet.
Nä nu ska ja ta en snabbt bad innan sebbe vaknar... försent!
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0