Babysim

Nu kommer bilderna från gårdagens babysim, som tur var kom vi äntligen ihåg att ta med kameran.


 

 


















Det var lite bilder från babysimningen igår, min lilla Ängel älskar att vara i vattnet men har har inte riktigt tid att konsentrera sig på att bada eftersom han mest av allt vill tugga på mina händer mest hela tiden till och med i poolen. Nästa vecka ska vi "dyka" får verkligen se om det är något jag ens tänker göra med han, visst dom säger att det är så himla naturligt. Men om det nu är så naturligt, varför gråter och gall skriker en del av barnen bara dom får vatten i ansiktet då? vi har fått träna inför dyket med att hälla vatten på dom och det syns tydligt att min Sebbe inte giller det alls. Varför ska dom utsättas för sånt som dom tydligt visar att dom ogillar? nä jag får se hur jag gör och har instruktören någon invändning så kan jag ju sätta henne under vattnet helt utan egen kontroll och se vad hon tycker om saken?! haha okej jag är en aning nervös inför detta och känns det fel så kommer jag inte att göra det. Det måste ju vara lite som med hundar, att precis som flickorna kännar när jag är rädd/ledsen/arg/stressad m.m samma känner väl Sebbe och då kan det ju inte bli annat än en otrevlig upplevelse.
Nu ska jag ta reda på allt kiss som kom i sängen inatt och sen blir det lite tvättning m.m innan det blir dagens lunch, idag ska vi äta tacos Mmm så gott det ska bli. På tal om mat så äter Sebbe nu två mål om dagen med gröt och bannan och älskar det verkligen jag hinner knappt lasta in nytt i munnen innan han gapar efter mer.



Kommentarer
Postat av: Emma Stenman

Va mysigt! Fina bilder med pappa i poolen! =)

2010-01-18 @ 10:15:57
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0