Onsdag

Idag har jag en hel del att stå i och hoppas verkligen att allt kommer gå som en dans för jag har inte tid att gorma nu.




 *ringa ang tårtor.
 *städa
 *ringa ang tidningen Land som någon av våra kära grannar verkar gilla mer än oss, nu ska jag ha tillbak den, ni kan skaffa er en egen Haha!
 *papper pappper papper...
 *byta vatten till sköldpaddorna.
 *och mycket mycket mer...





Hoppas allt jag hinner allt och att vi där i mellan får mysiga stunder då min lilla Ängel är vaken, måste försöka hitta mig en mobil snart, har tyvärr inte råd att köpa nån nu, eller jo fast jag vill ju ha nya möbler till tvättstugan för som det är nu ryms inget där och allt är så hilma opraktiskt så jag kommer nog lägga mina kroner på det istället för en mobil.
Nu ska jag börja med en kaffe kopp framför tv:en en stund innan jag drar igån allt, jo just det idag har Micke LOVAT att ta ut skortn, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0