Otur

Som jag säkert nämt tidigare så kommer inte jag riktigt överens med det här huset, hur mycket jag än tapetsera, målar, möblerar så trivs jag ändå inte till 100% missförstå mig inte jag är mer än nöjd med att bo som jag bor men det är alltid något som inte riktigt är som det ska. Jag kommer kansek bo här hela mitt liv, men skulle mit drömhus här i by bli ledigt och vi chansen att köpa det så skulle jag inte tveka en sekund, (tänker inte berätta vilket hus det är).
Hur som helst bad jag Micke igår att byta en glödlampa som va trasig och jag är säker på att denvar trasig, men när han kommer tillbak så säger han att den fungerar ju, det lyser ju? jaha okej, typskt det här knäppa huset. Men nu har jag fotobevis på att den är trasig!


Det är något konstigt med elen i det här huset, det var hit en kille från Lulenergi i våras och frågade om det blivit bättre med spänningarna i huset, men det kan jag säga att det är lika dåligt som det var då. Roligt med den händelsen var att han kom gående hit, tydligen så hade han grjar på med ett elskåp efter vägen. När den stackas killen fick syn på "katten" vågade han sig inte in på gården utan stod och ropade till mig ute på vägen, haha om han bara hade vetat hur otroligt super go vår "Katt" är.



Så klart tog även toapappret slut idag, vilken otur, hoppas Micke kan svänga förbi statoil på väg hem från Kvigorna i B-landet.

Kommentarer
Postat av: Emma Stenman

Men hallå! Vilket hus!? Jag kräver att få veta!!! :D

2010-01-21 @ 15:46:37
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0