Tisdag

Oj hela dagen har bara rusat iväg från mig och inte ens hälften av allt jag ville göra idag är gjort. Har varit till Storheden en sväng med Micke för att köpa ett nytt antivirusprogram eftersom vårat gått ut nu och datorn är alldelens för viktig för att låta bli virussmittada nu. Nu när jag sitter och skriver och funderar på vad jag gjort odag kom jag precis på att jag fortfarande inte ätit nå sedan frukost kl 9, känner mig inte ens hugrig än? konstigt, kanske håller jag på att bli sjuk? nej det är omöjligt jag som är så hälsosam nu för tiden inte ens en cigg längre.
Dopet bärmar sig sakta men säkert och i morgon blir det hög tid att ta tag i smörgåstårt problemet.
Vill så gärna hitta på nå skoj snart, vet inte vad bara att det ska vara något som hela familjen tycker skulle vara roligt... Sebbe är för liten för det mesta annars hade jag nog köpt en resa och överaska Micke med igen, men kanske en liten trip till Stockholm till hösten då Sebbe fyller 1år.
Nej nu är det slut drömt för idag, nu ska jag sätta mig i soffan och äta en knäck som jag gjort under dagen.

En bild från någon vecka sen på min söta lilla kille som försöker äta upp sin gåstol, på tal om min Ängel så har han och chili blivit riktiga kompisar nu. Igår då jag låg med Sebbe på magen min så kom det en hög spya på mig som sakta rann in i min halsöppning på tröjan och ner bakom min rygg så jag la ner Sebbe på filten och halv sprang mot badrummet för att ta bort det värsta i nacken. När jag kom tillbak till filten för att ta bort det som sebbe hade på sig själv så var det redan gjort?! Jag är helt övertygad om att lilla Chili "tvättat" honom medans jag inte såg på. Chili har från första stund ansett att Sebbe är hennes baby och jag har inte låtit henne slicka på honom så mycket som hon nog har viljat så istället har hon hållt sig undan för att jag inte skulle vara arg på henne för Chili är så jätte känslig och blir så himla rädd och förskräckt om man är för hård mot henne, men nu äntligen har hon nog börjat få tillbak lite självkänsla och börjat "ta hand" om Sebbe igen, det glädjer mig jätte mycket.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sofia.

Mår du och dina gubbar bra. Jag fick veta i går kväll att det är grisfest i Pite havsbad den 20/5 och Skogsnolia den 21-22/5.

Vi har problem hemma Katerina är deppig och stämmningen är inte rolig. Det är mycket jobbigt och jag vet inte hur detta ska sluta.



Älskar och saknar dig/pappa

2010-01-20 @ 09:05:04
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0