Inga ideer

Jag har absolut inget som jag tycker är värt eller kul att skriva om. Har ide torka för första gången på hur länge som helst. Nå ja det går nog över det också. Imorgon ska vi i alla fall på middag hos Emma och Mats ska bli kul det var ju ett tag sen vi hade middag. Nu har ju vår lilla Ängel blivit äldre och har ju sin mer in rutade mat och sov tider så det blir en tidig middag men trevligt blir det ändå.
Micke är i lagårn ikväll så just nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli nå varm vatten nån gång så Sebbe kan bada. Han har ju nu även fått börja borsta tänderna tanden och är så duktig och öppnar munnen och låter mig borsta på lilla tanden som sticker upp.
Ikväll tror jag även att lyxfällan har premiär så jag ska försöka hålla min två blå öppna tills 21 om det går, nä nu ska jag ringa min kära sambo och gnälla om att han ska snabba sig hem till oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0