4:e advent

Nu har vi precis kommit in från en lite promenad jag, Sebbe och mamma givetvis var alla flickor också med på prommisen.
Micke är i persön och gör nå med sin älskade traktor så jag funderade på att ta en riktigt ordentlig me-me-me time nu om inte min Ängel bestämmer sig för att vakan i stället.
Det blev en lyckad fångst från hm.com också massa användbara plagg som jag kommer trivas med plus en till fejk pälsväst, fast i brunt/grå den här gången. tyvärr får jag inte mina grejor fören v.01 om jag har tur.


Nu är det nog time to say good by!


Middag och åter igen blev det julmat...

...det fanns någon som väldigt gärna ville smaka lite skinka.
Snacka om att jobba för sin föda! lilla Chili vågade inte gå fram men hon blev absolut inte utan hon heller.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0