Djurplågeri

Om Mercedes och Chili kunde prata så skulle dom nog vilja anmäla mig för djurplågeri, dom var inte det minsta intresserad av dagens promenad. Det var ändå inte mer än 4 minus då vi var ute.

Här försöker dom att ta sig in under banvagnen själva, när kyla blir för mycket brukar dom få åka där under på deras fårskin, men idag var det ju inte så kallt tyckte jag.

Här har dom lyckats gömma sig medans jag gick och hämtade mer ved. Små flickorna visade tydligt att idag vill vi ÅKA VAGN!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Jaha så jag blev utmobbad från dagens promenad!? hygglo, det ska jag komma ihåg. Fan vad jag har ringt dig idag, omöjlig att få tag på som alltid! Xoxo

2009-12-04 @ 15:58:29
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0