Efter Lunch

Nu är lunchen avklarad även idag. Låg och tog ett mysigt "morgon" bad när det plötsligt ringde på dörren gissa om jag blev förvånad då Mammas kusin Krister stod där med sin fru. Dom hade varit till lagårn och hämtat en halmbal och kom förbi på en kopp kaffe trevligt med oväntat besök då och då.
Plus att jag faktiskt hade lite små tråkigt just för stunden.
Nu ska jag sätta mig framför tvn tills lillen vaknar och sen blir det en välbehövd promenad för oss alla inblandade.


Tog lite bilder på mina tatueringar, tyvärr är det lite upp och ner, huller om buller eftersom det blev så svårt att fota upp och ner.





Urs vilka dåliga bilder det blev, men dom är så mycket finare i verkligheten kan jag lova. Funderar på att göra någon ny, väldigt liten typ en lite stjärna eller hjärta och helst i vitt! konstigt? jo kanske men varför ska man göra som alla andra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0