Hemma igen

Nu har jag varit en sväng till Storheden med Sebbe och min mamma, jag hittade nästan allt jag ville ha och tror nog att det kan bli jätt fint när jag väl är klar.
Tyvärr så har vi inget strykjärn så jag åkte upp till mamma med Sebbe och dom nya gardinerna så jag kunde stryka dom där i stället. Gardinerna är på plats men restan ligger och väntar till i morgon.

Våra nya julgardeiner från Hemtex.

En del av min inköp idag, allt kommer från Hemtex.

Lite grejor till mitt julpyssel i morgon.


Min Ängel fick även en uppsättning nya kläder av sin mormor.

Nu börjar klockan gå mot kväll och det är dags för mig och Sebbe att ta ett kvälls bad och hoppa i säng.


Go natt


Kommentarer
Postat av: Martina

Härlig shopping! Tack för titten!:)

2009-12-02 @ 23:10:47
URL: http://rum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0