Hemma

Nu är vi tillbak efter en väldigt fin begravning. Jag tyckte verkligen att det var värt att åka, tyvärr glömde vi kameran i all stress men vi kom i tid och allt var faktiskt trevlig om man nu får tycka det om en begravning. Sebastian skötte sig perfekt under hala tiden, konstigt vore det annar, han är ju perfekt!

Eftersom jag glömde kameran så har jag tagit en bild från googel på Öjebyns kyrka, hade aldrig varit där men den var verkligen fin.



Nu ska jag snart gå och kolla om Sebbe börjar vakna och gå en efterlängtad promenad, vet inte om jag får någon med mig ikväll eftersom det blev så sent, men jag ska nog pröva messa Emma och fråga om han vill följa en tur genom byn.
Har också kommit på att det börjar bli lite bråttom att hitta något till julfesten, än så länge är det ganska tomt med ideer men vi får väl se vad det kan bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0