Kan inte...

Okej jag ger upp, jag kan bara inte somna då jag varit vaken ett länge tag. Ska försöka mig på att kolla lite på hur man gör om designen på bloggen men förmodligen så kommer det inte att gå eftersom jag och datorer inte riktigt tycker om varandra.

Tror även att mitt val av frukost kanske hjälper till att jag får svårare att somna om, eller vad tror du?

En Powerking 500ml är kanske inte en rekomenderad Anna Skipper frukost men väldigt gott och lätt lagat. Jag är ingen frukost människa och varvar mellan energidrickor och snabbkaffe. Det ända som saknas är en cigg, men jag kommer ALDRIG börja röka igen så onödigt och tidskrävande för att inte tala om hur kallt det är att stå ute i snön bara för att få några bloss nej tack det är färdigt med sånt men visst kommer suget ibland tillbak. Men nej aldrig igen.

Har även böjat med en nya ljudbok, denna gång blev det Camilla Läckbergs Predikanten. Är bara på första cd ännu ska det är lite för tidigt att utala sig ännu, men alla dom övriga jag läst eller lyssnat på som hon gjort har då varit bra så jag tror säkert att även denna kommer att bli en hjälpande dragkraft för att massa mig ut på promenad i snön.


Min senaste ljudbok, hoppas den är lika bra som den jag lyssnade på fören denna, men jag tror inget kommer toppa Gömde på väldigt länge.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0