Kött-kväll

Klockan är nu sbart 22.30 och vi är precis klar med att packa allt kött, fy vilken tid det tar att lägga allt i påsar, men nu är det klart och det dröjer nog till nästa gång för hoppningsvis.

Ett litet bevis på kvällens insatts jag ska lägga upp fler bilder i morgon men just nu måste vi börja förska göra oss klar för sängen. Sebbe är jätte trött men har ju inte längra ro att sova här nere och heller inte att ligga själv uppe så för honoms skull blir det en relativt tidig kväll.

Hade faktiskt tänkt besöka stor stan i morgon på en shopping runda men jag hoppar över det pga att det finns så mycket att göra hemma som jag inte hann med idag. Så stadsvängen får nog vänta tills lördag plus att då kan jag höra om mamma vill följa med mig så får jag ju lite sällskap om jag har tur.

 

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0