Måndag

Måndag idag och väldigt dålig stämmning pga mitt inlägg i går kväll men jag kunde inte låta bli, var så arg, ledsan, förbannad över hur man kan göra så. Jaja nog om detta nu är det en ny dag med nya bekymer och trevligheter. Så som jag tidigare skrivit så ska vi ju förska åka på en liten resa varje år med undan tag för ni när vår lilla Ängel är så liten. Och jag vet att det är länge kvar till det blir av men jag kan inte låta bli att längta och se framemot att göra något roligt ihop hela familjen.
Pappa skulle tydligen en sväng till Finland med sin fru den kommande helgen, undra om det var det som fick mig att börja längta efter att åka igen jaja vad är det man säger... den som vänter på något gott...


Nä nu måste jag nog ta tag i de sista julklapps inslagningarna innan Micke kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0