Måndag fortfarande

Nu har vi precis kommit in efter en uppfriskande sväng ner till lagårn på en kopp kaffe. Sebbe ville inte koppla av så vi gick ut en sväng, promenad hjälper alltid till att få honom att somna så nu ligger han och sussar sött i vagenen och jag ska passa på att börja med lunchen. Idag ska jag göra hemma gjorda köttbullar för det är ju så mycket godare än köpes, är bara så tråkigt att tillaga ju.

Det här ser ut att bli en riktigt bra dag med mycke saker uträttade ochdet känns riktigt skönt att göra bort lite "måsten" innan jul. Inte nu för att jag jobbar så mycket jag är ju föreldraledig med betoning på ledig haha... nej skämt o sido, det är faktiskt fullt upp hela tiden men jag gillar det jätte mycket och kommer verkligen vara hemma så länge som det är möjlig, det här är nog hittills den bästa perioden i mitt liv. Nå ja nu är det bäst att sätta igång innan jag blir för lat och ringer till statoil och gör en pizza beställning istället.

Bilden är lånad från googel, men visst ser det godare ut än köttbullar? Mmm... nej nu ska jag vara duktig och göra hemlagad mat det är ju ändå dags att börja tränna nu innan Sebbe ska börja äta vanlig mat även om det är länge dit ännu men jag har lärt mig att tiden går väldigt fort, nyss var han ju så himla liten och nu kan han nästan sitta själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0