Måndag

Så var ännu en helg över vilket inte har någon betydelse för mig som ändå är ledig. Idag är det inte mycket på schemat utan jag ska nog ta en tvätt dag och ev en sväng till Storheden och söka efter en plast gran att ha inne, men endast om Micke följer annars väntar jag tills han har tid jag vet hur det slutar om jag åker själv: Granen är för tung att bära och jag skraper lacken på bilen och är allmänt sur då jag kommer hem så nej nej han SKA MED!
Jo just det vi måste ju förbi farmor med en tunga, hjärta och lever från slakten igår, det är saker som vi inte äter eller kan tillaga så då får givetvis dom som kan laga de få sånt i stället för att kasta bort.
Ja så ser dagen ut hittills om det nu inte inträffar något annat skoj.
Tänkte bidr med några bilder från lagårn idag eftersom jag knappt satt upp några sådana.





Det var några bilder från lagårn m.m från sommaren 2009, ska lägga upp några nyare bilder men inte idag. Nej nu ropar min Ängel, dags att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0