Promenad dags

Nu har Micke precis blivit klar här hemma och är på väg ner till lagårn en till sväng innan vi ska dra oss mot stor stan, så jag tänkte passa på att gå en sväng nu innan så det inte blir så himla sent idag.
Alla flickorna ska med i dag eftersom Micke gett "Katten" ledigt från lagårn ikväll.

Hade så dåligt med insperation att skriva idag så jag slänger in några bilder i stället och hoppas på att nån har glädje av att titta på kort i ställer för att läsa.

Vår L200 som är super fin plus att jag inte är lika rädd att köra den som volvo eftersom min lille bror skrämt mig och sagt att jag inte kan köra framhjulsdrivet då jag endast kört bakhjulsdrivna bilar tidigare, och L200 passar mig perfekt plus att den är så miljövänlig, NOT!

Jag är skit dålig på att backa med lill-volvon men med pressen är jag ett riktigt proffs, tyvärr så hatar jag att köra den då det är så himla tungt att byta plasrullar.

43:an vilken stads tönt som helst skulle klar av att köra en sån här! behöver jag säga mer?

Katten!

Vår lilla Ängel

Mina två favoriter, men Micke visade sig inte från sin finaste sida här precis men det gör inget, dom är mina älsklingar för alltid!

Nej nu orkar jag inte vänta på att datorn ska ladda upp bilder, varje bild tar ca 5min att ladda upp med trådlöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0