Snabbis

Det blir ett kort inlägg, Sebbe har precis somnat och jag ska sätta igång med min onsdags städning. Han sover så pass korta stunder nu att jag knappt hinne med något annat än leka med honom. Men det är så mysigt kan komma på mig själv med att sitta och titta på honom och wips så har det gått en timme.
Micke är på kretsmöte på örnvik idag han frågade om jag ville följa men jag vet precis hur dom där mötena fungerar. Det startar med att posetivt som hänt under årets gång efter ett tag kommer dom in på prissänkningar och lagomt fram till det är dags att börja få ställa frågor och ifråga sätta så är det lämpligt nog dags för lunch, alltid samma sak och om någon mot förmodan hinner ställa en fråga så hänvisas dom alltid till förra bokslutet (det är inte lätt att läsa bokslut) osv osv så nej jag får nog ut mer av att leja med Sebbe och titta på tv än att följa med på möte.

Nu måste jag starta dammsugaren så jag hinner göra bort allt!

Jo just det, igår kväll förstörde jag bilen (V50:in), skulle som vanligt gå ut och starta den en stund innan vi skulle iväg så den blir gosigt varm men dörren var lite trög så jag drog! oppps sen gick det inte att stänga den längre och det skramlade i hela dörrsidan, som tur är finns det en underbar kille som jobbar på volvo som tipsade om kokandevatten i själva dörr öppnar grejen och det funkade! nu är bilen hel igen! tusen tack.

Vår lilla volvo!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Men titttaa! Dom är ju skit lika ju! :D haha! Vad roligt! Säg inte att ni har en blå volvo v50 ocksåå?

2009-12-08 @ 13:33:26
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0