Söndag

Har precis kommit in efter en lite sväng med barnvagnen och ska lägga mig i soffa i lugn och ro och lyssna på min ljudbok. Det ska jag göra hela dagenn lång, är helst slut av någon anledning och behöver verkligen få ta en dag utan några som helst måsten och liknade. Kom just i skrivande stund på att jag har ju en hög räkningar att gå igenom innan det nya året plus ringa runt ang våra liv och sjukförsäkringar som SKA ändras innan dom förfaller till betalning.
Undra om det går att ring idag? kanske dom har öppet hos länsförsäkringar? nä det får vänta tills i morgon nu ska jag fortsätta med orginal planen, att vila och bara ta dagen som den kommer. Det ända som är planerat att tacos till lunch/middag för jag vill bata spy åt all julmat nu.

Mamma skulle kanske göra palt någon dag också och då måste jag ju givetvis ta min familj under armen och gå dit för palt är inget jag tänker missa.

Go natt för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0