Sova sova sova hela dagen lång

Nu har jag grejat på med allt julpynt ett tag och Sebbe han sover söt fortfarande, tror inte han har tänkt vakna nå på ett tag och klockan går hela tiden framåt,vi har så mycke att göra idag och jag har bara inte hjärta att väcka min Ängel då han sover så gott.

Emma kommer nog snart för yterligar ett GG avsnitt, det finns inget bättre än ett avsnitt och det glas coke till det.


Här kommer några bilder på jul stöket jag håller på med, det är nästa klart det fattas bara några skivor apelsin,men dom måste in i ugnen på bakplåtpapper först och det hat jag inte hemma, men efter kvällen handlig så ska allt finnas på plats.




Lite hemgjorda julsaker, blev riktigt nöjd om jag får säga det själv.

Sebastian tyckte inte att det var så intressant att julpyssla så han sov sig igenom det hela i sin bilstol, konstigt nog sover han mycket bättre i stolan än sängen eller vagnen? hm konstigt.


Kommentarer
Postat av: Maja.

Mysiga bilder=)

2009-12-03 @ 21:31:13
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fina bilder, vilken liten sötnos !

Ha en bra dag (:

2009-12-04 @ 10:32:32
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0