Till Mormor

Idag bär det av till Gammelstan för att äta middag hos mormor, jag har nog inte satt min fot där på ja... säkert 5-6 år eller jo just det, jag var ju dit i aug då hon fyllde år ju. Ganska coolt både mormor, mamma, jag och Sebbe fyller år i aug och har samma stjärnteken.
Just nu sitter jag och dricker en varm kopp kaffe framför tv:n det är våra bästa år just nu, mitt favo program tyvärr är det bara jag som er detta program vekar det som, inte ens min farmor orkar titta längre.
Nu ska jag fylla termosen med vamvatten till Sebbe och snabb tvätta håret innan det bär i väg i kylan, här är det -20 idag så igentligen kanske man skulle hålla sig hemma i värmen.
Tänkte ta med mig min Ängel och min älskade mamma till Ikea någon dag här framöver, måste nämligen ha lita små saker därifrån men mest för att det är mysigt att åka en sväng och se något annat än Luleå och Boden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0