1:a advent

Vilken mysig dag det har varit är så nöjd med mina inköp och nöjd med hur slutprodukten blev, har även köpt födelsedags present till min lille bror som fyller år den 10 Dec.
Tyvärr så blir det inte så mycke ju pynt i min Ängels rum dels för att vi endast är där någon minut per dag och hämtar rena kläder och se så vill jag inte få för mycke usa känsla, jag vill ha svensk traditonel jul med gran och ljustacka i fönstrena, nu är det bara snön och själva julgranen som fattas. På tal om snö så köpte jag en julklapp till Sebbe idag!

Schh säg inget till Sebbe.

Bilder från min Ängels rum som han ännu inte har börjat använd mer än legar på sängen och tittat på sin mobil en stund.

Jag hoppas verkligen att det ska bli en mysig julafton i år, jag älskar allt som har med julen att göra men själva julafton brukar inte vara så jätte kul kan inte säga varför men det brukar bara kännas trist, men i år är första året som vi ska vara lediga hela dagen båda två och första julen med vår Ängel så det är klart att det kommer bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0