Den otroliga vandringen

oj vad sent det blev att skriva dagens första inlägg, men jag har faktist varit upptagen med min lilla familj på morgonen och efter lite tjat fick jag med mig Micke på promenad. Det var inte en kortis inte hela gamla bya vägen runt ca 2 timmar tog det men mysig var det ändå.
Nu har jag precis gjort klart inför middagen ikväll och ska nog ta en duch för att värma upp mig efter promenaden och för att jäsa den jätte stora donutsen jag hann vräka i mig under fikat med pappa som kom förbi på en snabbsväng idag.
Jag måste lägga upp några bilder från promenaden för ack så sur Micke och Mercedes var över att gå så långt.


Micke är måttligt road av skogs promenader.


Så bråttom i början att jag knappt hann med.

Kaffe paus i skogen och utforskning av precis allt!

Nästan framme på skjutbannan hade skogs vägen svämat över! off road med barnvagn.

Till våran förvåning är byns gran redan tänd, lite väl tidigt kanske?

Nä nu måste jag fortsätta med middags bestyren, vi ska bjuda på det finaste kötten som går att äta enligt Håkan Hellman som tillsammans med Magnus Skoglöf skrivit en ny kokbok om hur kött ska tillagas på bästa sätt. Boken heter Kött och kan nog bli en fin julklapp.

Riktiga tjejer äter KÖTT. Detta kött är riktigt lokalproducerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0