Denna eviga väntan...

Klockan är nu 21.41 och Micke är fortfarande kvar i lagårn tyvärr har han varit sen den sista vecka och mycke beror nog på att han får göra det mesta helt själv men också för att han har otrligt svårt att koncentrera sig. Ibland kan den enklaste lilla saken ta jätte länge för min Prins, han lider nog lite av prestationsångest och gör precis allt super nog vilket ibland gör att det blir lite väl omständigt och tar för lång tid enligt mig som slarvar mig igenom allt och oftast har så bråttom att jag glömmer något viktigt. Men sådans är vi och vi verkar ju passa bra ihop ändå.

Jo vi har även bokar Ängsgården nu där vi ska bjuda på dopfika,tycker inte att Ängsgården är så speciellt fin men den duger. Dyrt har det också blivit att hyra den fattar inte varför, är den jätte poppis att hyra? verkar inte så. Men nu är det klart i alla fall, även dopklänning, bäställning av dopkort(dom jag valde), och kyrkan givetvis.
Nu åter står fikat, vissa tillbehör till det så som drickor, dukar m.m men det mesta börjar falla på plats och det känns skönt med tanke på att jag är ett planeringsfrek som inte kan varva ner fören jag har allt under full kontroll.
Emma min kära vän har erbjudit sig att hjälpa till med dukning m.m inför fikat vilket jag är jätte tacksam för, att fixa allt själv är ju något jag gillar men att ibland få en hjälpande hand är väldigt skönt. För hoppningsvis kommer även Micke att hjälpa om han inte måste jobba som vanligt, men nä han får nog ta att prioritera oss då.

 

Min älskade vän Emma.

Detta är Ängsgården (Bilden är tagen från byns hemsida www.angesbyn.com)

Jo jag slog till på klänningen som jag skrev om tidigare. Helt i min stil och babydollklänning tror jag nästan är ett måste om man ska få i sig mycke smörgåstårta.
Mm det känns som en klänning helt i min smak och användbar till mycke, med lite tur kanska detta kan bli en av mina kommande favorit plagg.


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Ja, klart jag hjälper dig! fattar väl bara annat =)

2009-11-17 @ 13:21:21
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0