Min morgon

Har legat vaken i sängen över en timme innan  jag till slut tog mig mod att stiga upp. Självklart var det allt Sebbe ville att få upp mig för så fort jag blir nog pigg och inte kan somna om så somnar han så fint igen,det gör inget behövde ändå stiga upp så jag hinner få nå gjort.
Idag är det ju lördag och då brukar det inte hända mycke,kanske blir det en film senar när Micke kommer tillbak från lagårn (om han inte blir där hela dagen som vanligt).
Fick igår hem papper från svenskakyrkan ang dop,självklart ska vi ha dop för vår Ängel nån gång efter jul och nyår tänkte vi.


Igår kväll satt jag ett tag och sökte runt efter nå snyggt att matcha mina nya skor med,hittade en del fint lite här och där,får se om det måste göras någon investering till veckan.


otroligt dålig bild på mina nya skor från have2have.se

Men om jag nu måste välja på att gå på att gå runt in dessa 12cm höga skor och mina gamla hedeliga uggs så väljer jag uggsen utan att tveka! Gärna med den här super mysiga tröjan från Nelly.se



Visst ser den mysig ut? helt klart något att sätta upp på önskelistan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0