En plansvillor är toppen

Nu ska jag släppa våran dammsugare upp till övervåningen för att suga bort Mickes "hög" av snus rester vid sängen... skulle kunna komma med 100 saker jag hellre hade gjort just nu, men det är väl bara att passa på då min Ängel sover. Sen är det full rulle igen.

I morgon måste jag in till banken, kändes ju inte så spänande, plus att jag måste köpa hem lite saker innan Micke åker till Norge så jag slipper dra runt stakars Sebastian på stan då.
Men det ska faktiskt bli otroligt skönt att vara själv några dagar har absolut inga problem med att va själv alls.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Om du sliter lös telefonen från örat så ska du se att det går lättare att dammsuga!

2009-11-24 @ 16:53:35
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0