En shopaholics svåraste prov


Helt plötsligt kom Micke med en väldigt ljus ide,att vi skulle åka en sväng till stor stan! Bara att det kom från honom var ovanligt men jätte kul så jag tänkte passa på att använda mina nya skor från Levis idag,köpte dom i augusti men har inte haft dom ännu, eftersom jag har bestämmt mig för att inte köpa nå kläder till mig själv fören efter nyår så måste jag ju börja använda det jag har hemma.
Nu kommer det krävas mycke vilja för att inte köpa nå,det kliar redan i fingrarna,tror nästa det är svårare att sluta shoppa än sluta röka...
Undra hur denna dag ska sluta? Men köpa kläder till mig själv kommer jag defenitivt inte göra,har jag gett mig fan på nå så håller jag det! Är så otroligt tjurig,vilket kan vara både en för och nackdel ibland.
Nä nu måste jag hoppa i duchen och tvätta bort lite babykräk m.m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0