Ensam

Nu har Micke åkt till Norge för att titta på nån fabrik där dom gör pressar eller igentligen är det väl en ölresa men det låter ju bättre med studiebesök.
Hur som helst så är det fullt upp nu när jag är ensam med elden och alla hundar och självklart min lilla Ängen som precis somnat så det blir ett kort inlägg och sen är det duchen som gäller innan vi ska bege oss mot Notviken och hälsa på min farmor en stund idag.
Tänkte bara visa vad jag köpte igår på stan, som jag redan nämt så har ju min mammas farmor dött och Sebbe hade ju inte precis nå passande kläder så det blev bla till begravingen.

Lite nya kläder till min Ängel.




ett par solglasögon till mig själv.


Sen har jag ju även tagit lite bilder igår när vi var ute och grejade på med veden. Dessutom så var vi en sväng till lagårn med Sebbe.

 

Sebastian och pappa i 43:an.

"Katten" och Chili UNDER traktorskopan!


Min vedhög i pannrummet så jag inte behöver släpa ved och barnvagen fram och tillbak mellan vedbodan hela dagen.

Nej nu måste jag kasta in en till pinne i brasan och hoppa i duchen sen bär det av mot farmor.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

"Kasta in en pinne i brasan".. e inte det en låt?=) Haha vad söt han kommer att bli. Han kommer att se ut som en riktigt liten maffioso =) Ses sen. XoXo

2009-11-26 @ 16:33:27
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

http://hotgossips.blogg.se/

2009-11-27 @ 12:52:46
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0