Film kväll

Oj oj vilken dålig film jag och Micke kollat på, vet inte vad den herer och tänker inte ens bry mig om att ta reda på det.
Sebbe verka ta det ganska bra med vaccinet barnmorska sa att dom lätt får feber och kan vara extra grinig och grinig har han varit så jag var tvungan ta ut han i vagnen en sväng och nu sover han som aldrig förr.
Ikväll ska det bli en sen kväll framför tv:n, förhoppningsvis så kommer Sebbe att sova i natt vilket jag verkligen hoppas på.
Jaha nu är det film nr 2 som ska ses, hoppas den är bättre än den första. Har även hunnit skriva nästan alla inbjudningskort klara, bara några adresser som vi inte hittat ännu.
Nej nu måste jag kolla på filmen

trevlig fredag kväll...

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vad rutten du är som inte säger till när du ska ut och gå! Beställning, JA TACK!

2009-11-21 @ 00:05:59
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0