Flickan som lekte med elden

Yes!!! den kommer snert på dvd åh vad jag längtar, har ju inte kunnat se den på bio och nu ska den tydligen komma på dvd.
Det blev en sen middag i min ensamhet idag min lilla Ängel ville ha all uppmärksamhet och jag hade tusen andra saker att göra idag men nej nej så mitt första mål mat blev efter fyra idag men det gör absolut inget är så roligt att leka med Sebbe när han är vaken.
Jag har lejt Micke att ge han kvälls flaskan och vad jag hör in ifrån vardagsrummet går det väl inte så bra, men jag ska då inte lägga mig i Micke har knappt någon tid här hemma alls så han kan få gorma på ett tag till.

Detta är sånt som håller Micke upptagen på dagarna. Det är ett hårt jobb han har! haha snacka om att Dima blev en aning förvånad när han skulle ta bilen och åka hem den dagen.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Haha, nää stackarn.. Ni får inte retas med Dimman ;oP

2009-11-20 @ 00:36:34
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0