Föreldrapenning och barnbidrag

Jaha så var den stadsturen avklarad,jag köpte så klart inget till mig själv denna gång heller och är väldigt stolt över mig själv. Det blev dock lite smått och gott, bland annat ett lite underställ till Sebbe när vi ska ut med skotern till vintern.

Här kommer en bild av det ja lyckades bära hem idag!

koppar,underlägg och kanelkaffe från indiska. Samt en liten dress för min Ängel.






Ja så kan man väl säga att nog hela föreldrapenningen är slut igen,nä riktigt så dåligt är det väl inte men nog hade det varit fint med någon extre krona ibland. Tydligen så är det bara jag som är fattig för väl framme i stan så var det bilar över allt,vi blev tvungen in i Åhlens parkeringshus och de finns inget värre än att parkera där inne.Även om vi nu har en liten bil så känns det trångt och alla stressar för att hinna få sig en plats,nä tacka vet jag veckorna då vanligt folk jobbar.


Bild från kaosen inne i parkeringhuset,tur att man kör volvo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0