Gilla/inte gilla

Tre olika köksgrupper.

Det här hade jag lätt kunat ha i vårat kök, stabilt och smutsvänligt.

Absolut inte min stil, men det hade varit kul med något ljusare än det vi har så köket inte blir så mörkt. Men detta är för modernt och alldelens för OMODERNT i morgon, de här är för dom med mycke pengar eller dom som vill sms låna för att byta möbler ofta.

Den här gruppen hade jag viljat ha. Så ljus och fin. Fick sån där "hem kära hem" känsla av den här gruppen.


Nu är ju inte Micke informerad om vad jag tycker om och inte tycker om, inte för att han heller bryr sig. Tror nog han skulle bli nöjd bara han slapp hör mig prata nå mer om köksbord och stolar. Tror nog han sitter och trycker där nere i lagårn för att slippa bli indargen i mitt sökande efter den perfekta köksgruppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0