Givande samtal

Ringde just en teleförsäljare och ibland då jag ändå inte har något för mig brukar jag låta dom surra på ett atg innan jag informerar dom att nej tack det är inget för mig och medans jag satt och surrade med den här säljaren hann jag söka runt lite efter möbler på nätet, varför har ingen informerat mig om www.mobelgrossen.se jätte fina saker har dock inte hunnit söka vad folk tycker om kvaliten och frakt m.m men hur som helst hade dom verkligen mycket saker som föll mig i smaken.

En ny buffe till köket?


Blev riktigt glad över att ha hittat den här sidan. Nu hörde jag dörren så nu kom nog Micke hem ändå, bäst jag hoppar i duchen före han så jag hitter få nå varmvatten tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0