Glad och fattig

Jag har ju som sagt inte världens bästa föreldrapenning då den är baserad på vinsten i företaget (lagårn) så nu kan alla förstå att jag är rätt så fattig, men för den saken skulle behöver man ju inte se ut och vara som värsta lodisen.
Det här är en av mina senaste super smarta uppfinningar som jag sparat pengar på!
Alla har väl sett dom där halsdukarna som är som en turban? som du slipper knyta bara att rulla på runt huvudet?
En sån ville jag verkligen ha, men 150kr för något som kanske används max 15ggr, nej tack.
Jag gjord om en gammal halsduk tillen turban super enkelt, jag knöt bara ihop ändarna med varandra, givetvis kan man ju klippa bort trådarna men om jag vill använda den som vanlig halsduk igen så är det bara att knyta upp den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0