Go morgon!

Eller nej inte så speciellt go är den, vilken jobbig kväll det var igår.
Kom hem efter en promenad, skulle åka och handla tillsammans med Micke men han var för trött tyckte han, vi åkte snabbt och hyrde film och köpte godis, hem såg en film, babade Sebbe, Micke ge sista flaskan och v skulle gå och lägga oss då börjades de gormas. Sebastian vägrade sova och var bara grinig så efter att ha suttit framför dator med lite papper och sen hann jag söka reda på nästan alla adresser till dop inbjudningarna till slut somnade han i mitt knä vid 01 så jag snabbade mig till sängen för att få sova men i samma stund jag la honom så var han vaken och grinig igen, Jaha då hade jag bara en ide kvar.
Klädde på Sebbe och mig själv och gick ut en promenad... och det funkade 02.30 sov min lilla ängel, äntligen!


Fick sova fram till 8 tiden nästan och skulle ge morgon flaska då han givetvis han spy på bodyn jag krånglade på han i natt, jaha inte mer än att byta tänkte jag men det var lättare sagt än gjort. Armmarna på bodyn var super smala och hur lång i kroppen som helst hade nog kunna ta på han tre blöjor under utan problem. Så efter ett tags kronglande och gnällande så hämtade jag saxen. Synd den var jätte fin men väldigt konstig passform...


Bodyn kommer från Name it och var dessutom i stl 68,4-6 mån. Nej ingen body där ifrån igen.


Som pricken över i:et så tog jag precis upp sebbe från golvet där han legat på sitt fårskin med svarta "plys" byxor som hur har vita långa hår på sig, Åh vilken dålig morgon de här har varit hittills. Dessutom ska vi på BVC idag vilket endast känns som något förhör och som jag bara förknippar med något negativt tyvärr, väntar fortfarande på att träffe EN bra/trevlig barnläkare på Gammelstadsvårdcentral eller Sundebysjukhus för än så länge känns det som att de hade varit mer informativt att googla än fråga en läkare där.

Nä nu ska jag dra fram dammsugaren och börja städa innan helgen.

 


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Men vad fan då var jag ju inte ensam i natt! Du skulle ha ringt =)

2009-11-20 @ 13:10:20
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0