Gossip Girl

Ja som sagt Gossip Girl är min absoluta favorit serie äv allt som finns att se, så jag och Emma har startat en liten tradition att se ett avsnitt tillsammans varjen tisdag med ett glas tillhörande coke.
Så nu har vi precis avslutat ett avsnitt och Emma har åkt hem för att äta middag innan det är dags att ta vår kvälls promenad som vi gör varje kväll. För mig är det väldigt tur att Emma finns då Micke jobbar så pass mycke är rädd att om inte hon fanns så skulle jag nog sitta här för mig själv och bli väldigt konstig(eller konstigare). Nej det är tur att det finns vänner RIKTIGA vänner som man vet kommer finnas kvar hela livet och det är precis en sån vän Emma är för mig.


Det hät är hela gossip gänget, åh vad den här serien gör mig lycklig.


Emma tycker att jag är som Blair, hmm jo det stämmer nog ganska bra in på mig.


Och Emma är nog ganska lik Serena, alltid så snäll och ska vara vän med allt och alla ibland för snäll som tex när hon inte vill säga att hon inte gillade sin tandläkare utan väntade ut henne tills hon började jobba på en annan plats, typiskt Emma att stå ut med vad som helst för att inte såra någon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0