Hej då kära vän

Tiden drar ihop sig till att säga hej då till mina kära ansiktsprodukter från amway, snart är rengöringen slut och jag har tagit ett beslut om att byta märke då det är alldeslen för omständigt att beställa från den sidan plus att man ska betala en medlemsavgift vilket gör det ännu dyrare än att köpa något annat märke oavsett och det är på nätet eller i affär... synd älskade verkligen dom här produkterna men jag kommer aldrig att betala för att få handla! hur sjukt är inte det? nej nu blir det by by, ut med det gammla in med det nya. Har funderat på biotherms produkter som både finns på nätet och på stan till liknande priser.

Hej då!

Jag måste ändå kompletera med den här pga min super torra hud, men denna lilla super produkt från Estee Lauder kan jag verkligen rekomendera så mycke FUKT för torrisar som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0