Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter våran daglig promenad. Funderade på att göra mig en kopp chocklade med grädde nu innan Ullared börjar men jag vet faktiskt inte m det går ner så mycket mer idag. Tacos till lunch och sen kom Micke hem med mitt absoluta favorit godis Blåbärstryffel från Åre chockadfabrik, det finns inget godare än de.
Och efter att jag tömt stuten med tryfflar så åta jag upp min pizza bit som var kvar sen igår så dagen har inte bestått av någon hälso kur precis.

Den godaste sorten av alla dom har att välja bland.

Min halv ätna söndags mat fick bli dagens middag.


Har suttit och öppnat posten nu medans bilerna laddat upp och fått hem brevet med "att tänka på" från Helex ang babysim och där är en punkt allt samtliga ska ha badkläder, så nu måste jag inhandla en ny bikini också. Det ända jag vet är att jag vill ha halterneck modell med breda band de där året i vanliga fall brukar jag välja så smala band det går eftersom det är så fult med märkan där solen ej har tagit men efter som det blir några hemma år utan några solresor inplanerade så vill jag testa breda band. Ska nog kolla runt på nätet ett tag. Va kul med en bikini! är verkligen inte alls missnöjd med min kropp efter att ha fött barn, tvärt om!


Kommentarer
Postat av: Margareta.Svedberg

ska köpa blåbärschoklad till dej kram mamma

2009-11-24 @ 08:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0