Kan själv

Idag  har jag ju som tidigare nämt en hel del att hinna med och som vanligt då det är mycket att göra går det mesta åt skogen.
Micke försov sig på morgonen och kom igång sent med mjölkningen så han hade inte tid att göra upp eld och då finns det inget varm vatten till att ducha. Han kunde heller inte sätta bilen i värmaren eftersom jag tagit nyckel och glömt att lägga fram den så han vågade inte börja kolla så det inte låg nå skräp på golvet i bilen för sliter men i dörren går larmet så inget blev som det skulle på morgon, men nu har jag små flickorna och Sebbe precis varit ut och satt i bilen och hämtat ved och gjort upp eld, tidsmäsigt tog det nog 30 minuter med alla kläder som skulle på och vagnen som skulle ut m.m det var iingen lek men vi fixade det själv. Undra vad men ska med en hane till igentligen? jo byta till sommar/vinterdäck. Ha ha nä jag skulle nog inte klara mig själv och jag vill inte vara ensam heller det är ju vi för alltid. Plus att vi sagt att vi inte skulle orka börja säka nån ny så de är lika att vi håller ihop, visst är vi romantiska.

Bild bevis på min ny tända eld.


satt även och kollade på nya kökstolar igår, men jag hittade inget som passar vårat bord, och den där konstiga super moderna stilen som man bara vill spy åt efter ett år är inget för mig. Jag vill ha en köksgrupp som är stadig, stabil, hållbar och snygg. Verkar omöjligt.

 

Jag vill inte ha någon sån här konstig stol, tyckte den var ganska cool men hur less är man inte efter 1 år med sådana stolar? dessutom kostar den här stolen 1250:-/st. Nej jag ska söka vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0