Kära tomten...

Jag har nu hunnit med det mesta på min "att göra lista" så nu åter står det bara en snabb sväng till stan för att hänta ett packet som kommit till preem.
Men hittills har jag hunnit följande:
1.städar
2.tvättat
3.BVC
4.handlat
5.gjort middag
6.1,5 tim prommis

Så jag tycker faktiskt själv att jag har varit ganska duktig med tanke på att det blir många avbrott när min ängel kommer på att han vill något.

Jag och Sebbe har även spanat in julklappar,och här kommer en del av hans ännu inte klara önskelista.

*pulka (stigas froggy) blå eller röd
*lekstol lyx (finns på barnenshus just nu till extra pris) 649:-
*baby björn bärsele active (också till speciall pris!) 995:-

Så det var en del av Sebastians önskelista,snart ska även mamma börja med sin så håll hårt i slantarna så ni kan köpa mycke fint till oss i jul.

En lite bild på min Ängel under vår kvällstur.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0