Länge sedan sist

Jag har ju varit frånvarande nu ett tag eftersom Micke varit i Norge och jag har haft häcken full med alla här hemma själv, nu kan jag verkligen säga att jag tycker dom som är ensam med ett litet barn är otroligt duktiga. För inte har det varit lätt med handling, ved, hundar, kupevärmare, spolarvätska m.m som jag fixat själv dessa dagar men nu är det åter till ordning och Micke är hemma igen, heller hemma han är i lagårn men i alla fall i byn.
Idag skulle vi en sväng till Storheden och titta på nya julgardiner m.m men snacka om mycke folk! det var kö in på storheden så vi gick en sväng på Hemtex tittade lite men jag hittade inget jag ville ha så vi bestämmde oss att åka hem till byn, vi kan ju åka in på Måndag då alla andra ändå är på jobbet så kan dom som jbbar få helgerna på storheden för sig själv.
nu har jag precis bäddat ren i sängen och fixat lite med julpyntet medans min Ängel tar en tupplur. mågra bilder var jag ju tvungen att ta, för visst är det roligare att titta på kort än att läsa texten?

Från SIA inköpt på Växtriket.


Älskar att ta fram allt julpynt, även om jag varje år har lika svårt att minas i vilken skrubb jag gömt undan allt.

Självklart har jag bild bevis på att jag bäddat rent.

Vi har verkligen ett mysigt sovrum, tror det är snetaket som gör halva rummet.

Som sagt nu är Micke tillbak så nu ska jag vara duktigare på att uppdatera bloggen. Nu ska jag ringa Mamma och fråga om hon vill komma hit en sväng och följa mig på Maxi, om jag orkar har fortfarande riktig hemsk huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0